Monday, February 18, 2008

thesis dan kampusku...

aku on my way wat thesis ni...

hehe, orang ade yang maju untuk exam, aku plak baru wat proposal... ekekke

jadila, daripada badak baik kuda, daripada takde baik ada...

hehe... tajuk thesis aku ni aku lak rasa keren...

pergh... hebat gak aku ni, wakakaka, masuk bakul angkat sendiri, tapi tak larat nak angkat sebab berat, ekekeke...

hurm, hari sabtu lepas, dari kul 1300WIB sampai kul 0900 WIB rasanya, ada perasmian gedung baru... heuheu, aku tetap nak kate gak, bangunan yang cantek2 dibina tu pakai duit anak malaysia, gila lawa, pergh, lom masuk bilik dekan dan pembantu dekan, baru lobi...

then naik tingkat lima, bilik dekan dan kawan kawan, alamak aii... canteks, isk isk...

rasa nak tangkap gambar tapi tak berani...

nantila kalau ada masa terluang...

satu je kurang, lift kecik... hehe...

tetap nak cakap, macam tak de kantin je, ayark... seb baik aku dah kuliah di rumah sakit... hehe...

4 tahun berlalu, baru aku nampak perubahan, itupun untuk adik2 kelas...

tak pela... duit diorang jugak...

k...


azz arhazza musir...

No comments: