Saturday, February 23, 2008

bau...

hari tu...

masa tengah buat PKNM ( program karya nyata mahasiswa)
naik ke kelas 5, kat tangga, ade satu bau ni... terbau je bau ni teringat zaman form. one, masa tu pergi kelas bahasa inggeris di ILTI ( Ipoh Learning Training Institute) ...

bau nye sama dengan yg kat kelas tu... tetiba rindu... form. one tu zaman 1998, sekarang ni dah 2008, rindunye tak boleh kembali dah ke zaman itu...

masa tu budak2 lagi, apa2 pon tak tahu rasanya, sekarang ni dah menginjak ke 23, hehe... tak sangka cepat sungguh masa berlalu... mak aih... abah hantar ke ILTI tu setiap isnin dan kamis, menginjak ke form. 2, akak pulak, akak rest setahun dari ILTI tu... then , masuk balik...

tiga tahun juga aku kat situ, last last berenti, bukan ape, cikgu kat situ suh aku berenti,die kate aku da boleh speaking english,hanya saja aku ni malu, till now aku masih malu... then aku rasa my english makin teruk , dah lama tak practise english... sayangkan? la ni rasa inferior...
then setelah itu aku dah tak pergi ke kelas tu dah, berenti dah... ingat kate cikgu tu "why u want to waste ur dad's money, u can speak english, but u just too shy..."

huehue, i dunno, now lama dah tak disitu... sayang nye rasa, tapi aku masih mengingati bau di situ...

tetiba sebak rindu... tapi setiap kali lalu kat depan kalan rumah menteri besar perak dan perpustakkan bergerak tu, aku tak pernah tak toleh ke situ...

masih sangat ingat kenangan kat situ... masih ingat pernah menjadi student paling kecik kat situ...

first cikgu tak ingat nama die, yang ingat dia sambung study die kat indiana US, cikgu kedua namanya MISS RAM, tak tau masih miss ke tak, tapi maybe dah bertukar menjadi wife sekarang... hehe


azz arhazza musir...

No comments: