Sunday, February 17, 2008

shopping...

hehe, hidup aku ni mesti tak lari dari shopping, tadi shopping lagi, beli skirt, hehe, tapi bukan untuk aku pon, untuk mak long aku, pesan nak skirt dari sini...


harga skirt tu tak mahal pon, yang satu ni rm14, aku beli satu, sebab design di kedai tu tak berapa lawa sangat, dan pulak aku baik dengan makik tu, so aku beli la juga, daripada tak beli, sian die dah keluarkan banyak banyak, tetiba aku tak beli, rasa tak sampai hati pulak...


then aku ke kedai lagi satu, di kedai ni pon aku pelanggan tetap ^_^, masa parents aku datang hari tu pon, aku bawa ke kedai kedai ni jugak...


then aku tanya la, aku tau harga die m14, aku tanya lagi, kot kot lagi murah... hehe, tetap sama, tapi aku nak jugak la, aku pesan, kemudian dia cari yang design lain, dan warna lain tunjuk kat aku... aku dengar die cakap dia bagi aku dalam rm12, hehe, kedai ni memang tidak bole kurang banyak, tidak mengapalah... daripada badak baik kuda, daripada takde baik ada<--- ini peribahasa pakcu aku... ampeh... hehe


so aku beli lagi tiga, hehe... total empat la aku shopping hari ini...


then balik dari shopping, lapar... nak pergi la makan, akhirnya pizza yang disambarnya, erk... susut dah duit ni... beasiswa ni cepatla masuk... huwaaa, kasihan diriku...


tapi ade benda terlupa nak beli... sambung shopping lain kali...


azz arhazza musir...

No comments: