Tuesday, February 26, 2008

hujan dan kampus...1

ni gambar ketika tadi aku...
ke kampus atas urusan program kerja nyata mahasiswa ku... tinggal di ambil tandatangan pembantu dekan tiga dengan jilid... huhu...
ketika sampai di kampus, hujan turun rintik rintik...
sampai sahaja di griya mahasiswa (GRIMA) , hujan turun dengan lebatnya... aku duduk kat tepi tu sambil menunggu teman yang lain...
di kala itu hujan makin lebat... heuheu... lantas aku mengambil kamera handphoneku... then "snap!" nah... jadilah gambar ini...
kat longkang sebenarnye ni.. hehe... saje ambil gambar menampakkan renyai renyai hujan...
sejuk pun ade semasa di situ... tapi dek kerana asik termenung jenuh lama menunggu, tak terasa pon... tau2 kena gak tempias dari hujan... huhu...
mata sebenarnye tak lepas pandang ke arah longkang ni...
kalau diperhati betul betul, riak riak air hujan yang memancut balik dari longkang tu, sebenarnye cantek sangat, terjadi suatu corak di situ...
senyum sendiri, aku ni bahaya la, asik tersenyum sendiri je... orang tengok jadi aneh... heuheu...
aku pon tak tahu kenapa terlintas untuk ambil gambar... masa hujan pulak tu... bole kan, tetiba terlintas, terus snap gambar, ini semua gara gara menunggu dek terlalu lama...
masa terbuang begitu sahaja...

bersambung...
azz arhazza musir...

No comments: