Tuesday, August 05, 2008

hari ini hari busy ku lagi...

hehe...


menulis lagi,...

ade psikiatri hari ni, kuliah terakhir, so jumaat ni exam pukul 8 pagi...

psikiatry hari ni dokter happy, as usual la, kalau die menyalin ja kerja...

nak jadi cerita pulak, hari ni tak bawa nota... aka tak de pon sebenarnye...

ekekeke, dah la tengok junior je, nasib baik budak tu baik, dia bagi kertas die...

die pun duk tengok orang lain jugak... ehhe

habis dari psikiatri, dari rumah sakit, langsung pulang, ade benda yang belum di print, hehe...

setelah itu ke kampus, konsultasi sama pembimbing dua...

ternyata, dia itu tetap mau dokter farmako sebagai penguji ku...

ya...ternyata aku ambil Prof Aris sebagai penguji... ahaks...!

insyaAllah ader rezeki jumaat ni aku maju TA... kalau tak setelah lebaran je, aku masuk gelombang dua... heuheu...

tengoklah gaya nanti bagaimana...

hurm... lama kan tak berkarya? aku tidak ada idea... bila idea tu datang, tak tahulah...

now, belum ada...

hehehe... yo e...


btw... hari ini minum oreo choco buzz lagi, hehe, baru perasan, selalu sangat minum, tapi tak pernah pun aku amik gambar oreo choco buzz ni lagi... hehe...



azz arhazza musir...

2 comments:

Anonymous said...

tahniah kerana bz.hehe.

azz_arhazza said...

cisss...



=P