Sunday, August 24, 2008

bertunang...

hari ni aku pergi bertunang...

kawan sekolah aku, azalina...

hehe, kat Taman Malar, dekat dengan rumah aku la jugak, tapi naik kereta...

hehe, kawan aku yang drive, ambil kitorang semua...

by 11 am dah sampai ke hala tuju, tapi event dah mula awal...ekekke...

belasah je la, rupanya majlis sarung cincin dah selesai...

kawan aku ni cikgu,dah grad dah...alhamdulillah...

sempat la aku jumpakawan kawan lama, lama betul tak jumpa, ade yang tak jumpa since abih sekolah...

alahai...banyak cerita la tau, best jugak... lama dah kan tak jumpa...

sempat jumpa cikgu jugak, tapi sorang je la... cikgu tuisyen, merangkap cikgu sekolah jugak...

Cikgu Koh... hehe, ensem seperti dulu tapi badan agak naik sikit lah... ekekek... sori cikgu =P

sembang nye sembang... balik la pulak, ada hal lain lagi kena buat... kawan lain ade kenduri kawen lagi...

okay, azalina tahniah... semoga bahagia... insyaAllah...

lepas ini, siapa pulak ye...



azz arhazza musir...

No comments: