Wednesday, August 06, 2008

happy birthday to me...




today is my birthday...

dah 23 dah aku ni... ehhe...

erm... semoga peningkatan umurku ini meningkatkan ibadah aku...

Ya Allah, permudahkanlah segala urusan ku...

aku harap semua selesai dengan cepatnya...

tak larat sangat rasa... nak sangat hari jumaat cepat berlalu...

hurm... esok aku ade 4 exam ... aduh...berkejar masa sesungguhnya aku ni...

permudahkanlah urusan ku esok, ya Allah... banyak sangat benda kena buat...

hurmm...

first time pada hari lahir aku, aku rasa sebegini penat... first time...

anggap ini ujian... dugaan buatku...

aku ternyata sekarang ni dah bingung sendiri...

tak nak milih yang mana...

aku harap aku pilih yang benar...

aku sangat penat... tapi masih kena harus bekerja... harap segalanya berbaloi...

insyaAllah, semoga, harap semoga berjalan lancar... insyaAllah...

Ameen...

mata dah start layu dah... tapi tak berani nak tidur, taku terlajak macam semalam...

adeh...

semangat!!! Zahra... semangat...!!!...



azz arhazza



thank you for the wish...






azz arhazza musir...

2 comments:

Anonymous said...

ooo tua dah rupanya.

azz_arhazza said...

cissssssss >:P