Saturday, April 11, 2009

last_on-call_neuro...

hari ini jam 7 malam, last on call aku kat department neurology, huehue... sedih meninggalkan lab ni, tapi mana boleh stay, kalau aku kembali lagi ke lab ni maksudnya aku tak lulus, ehehe... insyaAllah tak... sebab nilai OSCE kelmarin, paling rendah dokter bagitau adalah 72.5, so insyaAllah kot aku minimal B, kalau c+ ulang exam wooo, kalau c ulang exam dengan ape tah...

jauh di sudut hati aku harap aku minimal B+, seriously ... huehue, ...

aku dah melewatkan dua lab, ternyata kedua2 nya menyenangkan, neurology sangat best, penat memang penat walaupun lab kecil, but best sangat, dari supervisor sampai ke ppds, baik...

semoga hari ini baik untuk aku, aku hanya on call dari 7 malam sampai 7 pagi, sebab weekend, so 12 jam sahaja... semoga hari ini baik bagiku, dan kawan2ku, dan dokter2ku...

banyak ilmu aku dapat kat lab ni, hehe... tinggal aku dan diri aku nak membawa ilmu ini sejauh mana, nak belajar lagi atau tinggal takat tu je, betul2 depends pada aku sendiri, hopefully aku bakal merajinkan diri aku memajukan diri aku insyaAllah...

terima kasih semua dokter, ppds, kawan2... best sangat...

aku bakal ke lab obstetric n gynaecology, hurm... hehe... minggu depan bermulalah aku di department yang baru, hehe... bagaimana eh... ? ahaks...


azz arhazza musir...

No comments: