Saturday, March 07, 2009

yoghurt expired...

i think i should post this... hehe...

tadi lepas solat aku bukak la fridge... nak mengemil, aku cari coklat... huehue, masa dah pegang coklat tu,aku tertengok kat yoghurt aku, aku sesaje amik...

tengok2 dah expired... huhuhu... aku ni nak gak makan...

aku bukak la yoghurt expired tu... aku makan sikit... cam okay ja, tapi agak tawar sikit... aku rasa tu bukan rasa die sebab aku memang penah beli yoghurt nih...

huehue, pastu aku makan lagi, masa aku kacau2 yoghurt tu bagi rata, nampak ade bubble dua... hehe...adeh, gaya dah tak boleh makan ja...

pastu aku tanya kawan aku, die tanya bile expired, aku kata la 26.2 hari tu... haha... 10 days already. pastu aku rasa tak yakin aku nak buang ler...

pastu aku rasa sayang lak, aku makan lagi sesudu... haha... biar tak terkilan sangat... ekekek

semoga aku takde apa2... insyaAllah... ameen...



azz arhazza musir...

No comments: