Tuesday, March 10, 2009

moisturizer...


facial cleanser aku dah nak abis, tinggal sekali dua pakai je lagi, masa dah dekat nak abih aku pergi la beli, konfiden je aku amik... sari ayu, ade dua jenis, nak dijadikan kisahnya hari tu aku tak amik yang selalu aku amik. aku amik kat sebelah dia...


diorang ni aku tengok kat memana pon akan duk berdua, so aku rasa aku nak try yang ni, aku tengok ade lembapkan kulit, and yg a bit small compared to yg aku selalu beli...

so aku beli la, aku bayar, then sampai umah, aku tak pakai2, setiap kali masuk dalam toilet je aku lupa, so aku cuci dengan facial cleanser yang tinggal sikit tu...

beberapa hari lepas tu baru aku teringat, so aku bawa la masuk toilet, and aku nak pakai, aku biasa la kan, tak nampak sebab takde spek, aku pakai la yg baru aku beli tu, takde buih, aku heran jugak...

sampai sudah tak de buih, tapi agak rasa oily sikit, so aku tengok betul2 balik kat barang aku beli tu, memang ler takde buih, sebab bukan facial cleanser, tu moisturizer, i really have no idea that thing is actually moisturizer coz sari ayu seldom package their mosturizer like that... ternyata, salah...ampeh ja...


cis...


azz arhazza musir...

No comments: