Sunday, March 22, 2009

Jalan Petang Kampoeng Steak...

hehe, tadi lepas asar kitorang keluar ke "Kampung Steak", restoran jugak lah, hehe, kitorang ni nk makan steak la ni, aliza bawa kamera, hehe, bergambar la kan... ni sementara nak tunggu steak sampai...

ini salah satu dari menu, aku tak order yg ni, aku order lain... mix krispi kot aku, yang ni blekpeper... huehue... tak tangkap pon tadi, langsung makan, lapaq... ekekke...


yang ni pulak, lepas makan, bergambar sakan, ekekkeke... heran mas yg keje kat situ, sengih2 depa, seb baik takde orang, just imagine, kitorang je kastemer tadi, ekekeke... tak tau la, kedai tu memang rope itu ke, memang tak ramai orang...

yang ini cukup 6 orang,sebab mintak tolong mas tu tolong tangkapkan, ekekke, masa ni aku pergi bayar, aku terus enterprame kat dalam tu nak masuk gak dalam gambar... huehue...

on the way balik ke rumah, jalan kaki ja,dekat, baru diskaver kedai tu and baru rasanak try... sempat lagi tangkap gambar, yg tolong tangkapkan gambar senior kitorang, die ikut sekali... housemate baru, ekekke...

ni last gambar, hehe, bukan 6 je kitorang tangkap, ini je gambar terakhir aku upload, malas lak nak upload bebanyak,, ni on the way balik gak nih... kih kih kih...


azz arhazza musir...

No comments: