Tuesday, February 03, 2009

hurts...

kadang tu kalau rasa diri tak keruan mula la memikir banyak hal... hurm, kadang tu terpikir, hey Zahra, ape yang kau rasa saat kau dipergunakan, hurm kadang tu kita tak sedar pun diri dipergunakan, tapi ternyata ya... kalau pada satu saat kita duduk diam memikir, baru saat itu sedar...


hurm itu belum dengan penghinaan yang di dapat, di pandang rendah, dipandang remeh, adoi bisanya... tambah pulak di tipu, terasa diri hanya tempat singgah untuk luah sesuatu dapat manfaat dari tempat yang diluah then Blah!...


Shit..! it;s hurt,... really hurts... kadang rasa diri bodoh sangat, why we let people do that to ourselve... Shit...!


yeah, sometimes pikir tang lain, ia akan membuat kita matang, kita dah tau mana yang elok, mana yang tidak, mana yang pergunakan, mata yang membodohkan, mana yang memandang rendah kan...

pikir juga, adakah aku akan memaafkan>? maaf itu mungkin yer, tapi untuk melupakan tu tidak, bukan aku sengaja tak mahu melupakan, tapi kadang tu saat duduk diam tanpa buat ape, ia datang, ganggu, asik memikirkan hal yang terkena kat kita... saat itu juga aku terasa sayu, sedih... kenapa benda ni leh berlaku kt diri sendiri, mungkin salah aku juga, aku orang yang salah menilai, aku yang terlalu trust orang, aku yang terlalu bodoh terus je terima, percaya...

kalau sedar sebelum buat, tak de la peribahasa :dah terhantuk barulah terngadah: ye tak? hehe...


realiti, yang perlu alami, bukan realiti yang kite hadapi ini baik sentiasa, aman sentiasa, ok sentiasa, tidak,... banyak benda kita alami, baik buruk sedih gembira... berbaur... dari situ dapat pengalaman, dapat kenal orang, dapat bertindak matang...

its okay Zahra, Sabar itu kan Sebahagian daripada Iman... Sabar ya...


azz arhazza musir...

No comments: