Thursday, February 05, 2009

grogi....

hari ni aku rasa the most disaster nye panum, hehe... buat pertama kali aku lupa blast ujiannya gimana... waduh, sampe di suruh keluar sama dokter, istirahat di luar dan kembali lagi... kontinue ujiannya...

dokter bilang aku grogi amat jadi aku ga bisa mikir...

ujian tadi adalah BAsic Trauma Life Support(BTLS) oh man, seriously tadi saking gabranya sampai boleh lupa, hehe, tapi kalau pikir balik, biar sekarang lupa, jadi akan ingat sampai bila dek karena salah kita ni kan... hehe


aku dah kacau bilau gak la tadi, ekekke...memang kacau la, seb baik masa pemeriksaan pemasangacn nasogastric tube aku betul, hehe...

adoi aiii, Zahra, OSCE cuma tinggal beberapa hari lagi... prepare la betul2... adei... thanx to dr Bobi bagi penerangan, best... tapi die serious, santai2 yang serious, hehe...

azz arhazza musir...

No comments: