Tuesday, June 10, 2008

THT...

tadi...


pagi, pukul 7, aku ade exam THT...

biasalah...

aku baca kumpulan soal je... otak dah tepu, ekekke... sebelum amik exam, baca la dulu kot kot keluar exam...

alhamdulillah, ade jugak keluarnye...

sebelum tu...

aku dah prepare dah, KTM alat tulis...

dokter panggil masuk... KTM dan alat tulis di tangan...

terlihat dr LMT ade kat pintu... ahaks...! teringat aku masa first exam, aku kena marah die, tak pasal kaki kena sepak... haha...

kali ini aku sangat berhati2... senyuman manis aku bagi kat die... walaaaaaaaaaaaa...

aku duk belakang sekali... aku memang sentiasa ingat kaki aku ni... jangan nak buat hal pulak...

selama sejam aku berjaya... haha...

dokter tu lagi gerun sebenarnye compared to exam tadi...

walaaaaaaaaaaaaa... dokter oh dokter...


azz arhazza musir...

No comments: