Saturday, June 14, 2008

final sem...

semalam...

hari terakhir untuk sem ini...

isnin ni dah mula study week...

dan semalam juga adalah hari terakhir ku untuk teori... empat tahun, suatu jangka masa yang lama, tapi tak terasa pun...

aku lebih merasakan 2 tahun lagi ni yang masih lama... hehe...

banyak kisah selama 4 tahun... dari umurku pangkal 1 _ , sekarang umurku pangkal 2_,

4 tahun ni juga banyak perubahan kat aku...

dari bentuk badan (ekekeke) dan segalanya la... ^_^

tak tahan tu kalau pasal berat, adeh... berat sungguh aku sekarang...

orang belajar sampai kurus kurus, aku kat sini berkilo2 naik... ehhe...

dan...

dari aku tidak tahu apa apa... hingga sekarang aku sudah tahu, walaupun tidak tahu segalanya, tapi sekurangnya ada peningkatan untuk aku...

aku membesar di sini, belajar untuk matang di sini, belajar untuk kenal orang di sini, belajar budaya orang di sini... banyak yang aku belajar... banyak dan banyak...

hala tuju setelah ini ada lagi dua tahun... semoga ku bisa menyelesaikan within this period of time...


"Ya Allah, permudahkan lah segala urusan ku, ku tidak tahu apa bakal terjadi kepadaku, tapi Engkau tahu... kau permudahkan aku ke arah yang ku inginkan... tunjukkanlah aku ke jalan yang benar, semoga perjalanan ku di-redhoi MU... aku memohon kepadaMU Ya-Allah, Ameen"


the road not taken...

road






azz arhazza musir...

No comments: