Sunday, January 25, 2009

Jangan Pernah Berubah...

aku ingin sekali nak update blog, tapi kadang tu kosong, takde idea... langsung... ni aku hanya menaip, ikut rasa hati ape yang nak tulis...

hehe, hari ni aku ade satu perasaan lain, tak tergambar kata2... walaaaaaaaaah... eceh... bermadah pulak...

hehe, currently my favourite song is "Jangan Pernah Berubah" by ST12, hehe, thanx to Shamim la, coz she's the one who gave me this song...

#1 single of this group yaitu ST12 adalah PUSPA abbreviation of (PUtuskan Saja PAcarmu) ahaks!...melampau kan tajuk lagu die? tapi seriously aku suke, ekekekek...

grup ni die nye vokalist tu gaya tak matured aje, ingat lagi dalam video klip untuk lagu PUSPA...kejap kejap main rambut, kejap kejap main rambut, terganggu nak menghayati video klip nye dek kerana rambutnya itu, tapi seriously videoklip die tu takdela best sangat pon... ahaks!...

Zahra, Zahra... ehehe... aku ni punya fiil, bahwa kalau aku dah suke kat satu lagu ni, mesti aku akan dengar 24/7, and aku confirmed yang housemates aku sume akan bosan, miahahahaha... tapi aku memang suke, memang fiil aku sungguh...


aku semalam ade browse kat youtube pasal videoklip 2nd single ni, tapi ade la aku leh tengok dalam 5 saat, walhal videoklip die 4 menit lebih, ekekekek... dek karena internet ku ini lembap cam siput, aku tak berpeluang la tengok... adeh...


Jangan Pernah Berubah ni, seriously lirik die aku suke, ekekeke... aku dengan cepatnya pergi google lagu ni, nak lirik die, ekekeke... suke bebenor... hehe...

here's the lyric...


Jangan Pernah Berubah by ST12

biarkan waktu teruslah berputar
ku cintai kamu penuh rasa sabar
meski sakit hati ini kau tinggalkan
ku ikhlas tuk bertahan

cintaku padamu begitu besar
namun kau tak pernah bisa merasakan
meski sakit hati ini kau tinggalkan
ku ikhlas tuk bertahan

kau meninggalkanku tanpa perasaan
hingga ku jatuhkan air mata
kekecewaanku sungguh tak berarah
biarkan ku harus bertahan


jangan pernah kau coba untuk berubah
tak relakan yang indah hilanglah sudah
jangan pernah kau coba untuk berubah
tak relakan yang indah hilanglah sudah

jangan pernah kau coba untuk berubah
ku relakan yang indah dalam hatinya



azz arhazza musir...

2 comments:

Hafizatul Akmar Hussin said...

pnjg gak entry ko kali nie

hehe-

azz_arhazza said...

haha... aah...