Saturday, March 26, 2011

Saya Jadi Orang Key Ell sekarang...

ekekkeke...

saya jadi orang KeyEll sekarang...

untuk beberapa lama saya belum tahu...

ehehhe... bila la saya akan dapat myTentera ni yer...

bila la saya boleh apply HO yer...

bila la saya boleh tahu saya HO dimana yer...

heuhue...

insyaAllah soon...

i always said that to myself... 'soon'...'insyaAllah soon'

tapi betul lah... penantian itu satu penyiksaan... huehue

sejak jadi orang KeyEll ni...

dua kali dah saya makan kek... ekkeke

ni...



erm... sekarang KeyEll hujan... so saya beli payung...

ini payung saya...


kalau tidak ada payung susah lah saya nak ke LRT and naik bas...



p/s btw baru tahu kalau lagu InsyaAllah Maher Zain ada dalam bahasa melayu... ehehe

p/s btw malam ni earth hour... tutup lampu tau... i tutup jap tadi, pastu tengok dah terbuka balik... ehehe...sempatla kejap... ^_o

akhirnya... All is Well Zahra ~...

All is Well Kapt (Dr) Az Zahra ~...

insyaAllah...




azz arhazza musir...

No comments: