Saturday, January 15, 2011

Terus Terang...

when i heard this song for the first time, i dont even know who is singing this song and what is the title of the song, what i knew is, they are indonesian...

then, actually they are Radja, the one who sang 'jujur' song, what a phenomenal song back in 2004 i guess or early 2005, maybe, i was in my first year back in medical school...

when we listen to this melody,im sure many of us love it... and then, i listen to this lyric carefully, heh! the girlfriend wants to break up... ehehe...

the way they present the lyrics are very lovely... hehehe...

and the lyrisc actually simple tho...

here it goes...


jangan pernah kau katakan woo woo
bahwa cintaku terlarang woo woo
karna tak ada yang tahu
arti cinta sesungguhnya
cinta datang dari tuhan woo woo
yang tak mungkin ku hindarkan woo woo
karna aku manusia
yang pastinya butuh cinta


kepadamu aku terus terang
bahwa aku memang masih sayang
demi kamu aku relakan perpisahan
hanya aku yang aku sayang
bersamamu jiwaku melayang
demi kamu aku relakan perpisahan



cinta datang dari tuhan woo woo
yang tak mungkin ku hindarkan woo woo
karna aku manusia
yang pastinya butuh cinta


cinta datang dari tuhan woo woo
yang tak mungkin ku hindarkan woo woo
karna aku manusia
yang pastinya butuh cinta

ooo perpisahan
cinta datang dari tuhan

i lived in Indonesia for 6 years, what a hectic 6 years, wonderfull 6 years, tiring 6 years, sad 6 years... all in one...

and lasty what i have to say to myself...

"ALL IS WELL ZAHRA" and my mom always said to me "be good"


insyaAllah


azz arhazza musir...

No comments: