Monday, November 15, 2010

Sauna...

aku dua minggu ni rajin ke sauna even tho my weight still at 'that' kilos... huh! mencik!

mana tak rajin sekali masuk rm3, murah la kan, pecah lemak dengan letrik dengan sauna masuk kaki dlm tong, nak masuk badan tak muat, muahahahahah...

heh!, pastu setelah 3 hari eh 4 hari aku tak pegi, hari ni aku pergi pulak, tup tup tengok kat white board harga naik rm5 starting 20hb, ceh...! saje kan, bagi aku panas hati...

berat tak turun tapi aku ras aku ringan sket lah, tak tahu pulak macam mana aku leh perasan  gitu, tapi inches kurang ke tidak wallahualam, sebab aku tak ukur pun sebelum pergi, and i do it many things to reduce my weight, so if my weight reduce, i do not know which one that really works ... hehe...

dulu dulu, 2007 if im not mistaken tak pun 2008, maybe 2008, i did reduce 8 kg, but Atkins diet lah, sekarang ni sayang pulak nak tinggal nasi, hehehhe... tu lah tak jadi2 tuh... tengok lepas ni plak jadi ke tak...


azz arhazza musir...

No comments: