Tuesday, February 02, 2010

dirimu dirinya...

tengah dengar lagu pinkan mambo... dirimu dirinya...


hehe... suka gak lagu ni...selalu gak dengar lagu ni... ekekke... suker lah...
antara lagu yang aku selalu dengar la...

sebenarnye sekarang ni aku tengah buat responsi... tapi relax sat... unwind kejap... ekkeke

kadang tu...benda berlaku 3 saat pon sudah boleh buat kite happy ... =)

betul...! sekelip mata pon bole...

dan benda 3 saat itu, kite bole ingat dalam jangka waktu lama(senyum sendiri)... hehe...

senyum sampai telinga...

Zahra... Zahra... ada aje...

hari ni cam ada mood untuk berblog... alah, biasalah tu... sebab kena buat kerja lain, jadi rajen nak update blog...selalu sangat camtu...

ni kenapa ntah aku tak boleh bukak pdf... ape kena dengan laptop aku pun aku tak tau... alahai...dah la esok maju jurnal...

hurm...tak perlah... later sambung...

No comments: