Monday, August 17, 2009

*Lemot...

aku rasa sejak dua menjak ni aku *lemot gile huhuhu... otak aku tak jalan, tak produktif langsung...

tak tau la nape, takde semangat pon ade... alahai, lama lagi pulak tu nak bergelar koas... kalau begini la, tak tau la aku... huhu,... betul betul ada turun naik semangat ni...

ini baru lab aku yang kelima, rasanya semua sekali ada 14 lab kot, ehehhehe... aduhai... yeah, sometimes i really enjoy at certain labs, ehehhe... really makes me wanna be 'someone' hehehe...

hurm, now i'm in THT aka ENT, hehe, hampa sebenarnya tapi kerna ada satu dokter ni jadi tak, ekekkeke... rasa best sebenarnya kalau kite terasa di anggap, rasa wujud kat situ...

sangat2 berpengaruh, just like my previous lab...uhuks! sangat hampa, ternyata ada yang lebih ga enak ya... ekekke... koas sama sekali tidak dianggap, hurm, kalau tanya koas, apa kalian dapat, ya, kita bilang yang sesuai nya aja... cuman bilang yang benar, ternyata seperti tidak puas hati dech... hehehe.... pahit kenangan ku di lab itu. ekekekke... tak pelah, salahku juga...

after this, i'm going to lab bedah... lab yang i really waiting for, tapi tak tahulah bagaimana, dalam rumah ni, i'm the only one yang belum masuk lab ni, kata dari mereka, enak... ya, ga tau yo, sebab enak tak enak ni, betul2 individu, ehehhehe... hoping for the best actually, i really hope... hurm...

oh! aku tak update ya "selamat koas THT Zahra ^_^" alahai lupa... yah, this is my 3rd weeks at THT, one week left... hurm...semoga aku penuh dengan ilmu ENT, insyaAllah....



*lemot = lemah otak

azz arhazza musir...

No comments: