Tuesday, March 04, 2008

layan lagu...

sekarang tengah layan wanita dr he hearty... ^_^ ehhe...

best lagu ni, lirik lagu ni pon aku pernah paste kan kat blog ni...

alahai, syahdu je rasa...

tapi ade terselit rasa tak best hari ini...

aku tidak tahu kenapa...

hurm... tak pe lah... lupakan =)

belum tentu ia benar...

eceh...

rajin pulak aku apdet blog ni hari ini... ^_^

(masih mendengarkan lagu yang sama)

lama la pulak rasanya aku ni tak berkarya... hehe

tidak ada idea la pulak... ehhe... aku masih sober...

kalau aku dalam keadaan yang labil mungkin ia boleh datang... ^_^

ahaks...

(aku masih mendengarkan lagu yang sama...)

kadang kadang aku ni ade mood, (bukan kadang kadang sebenarnye, tapi selalu) aku ada mood yang aku akan dengar lagu yang sama berulang kali... sampai la aku jemu...

aku pernah jemu dengan lagu ini, tapi kejap je... aku rasa lirik lagu ni syahd sangat dan dihargai...

tapi aku ni tidaklah seperti yang digambarkan didalam ini T_T

tapi, mana tahu kan, at last boleh seperti ini, paling tidak hampir seperti ini...

(masih mendengarkan ia...

Kau digelar sebagai penyeri dunia
Hadirmu melengkap hubungan manusia
Bukan sahaja dirindui yang biasa
Malah Adam turut sunyi tanpa Hawa

Akalmu senipis bilahan rambut
Tebalkanlah ia dengan limpahan ilmu
Jua hatimu bak kaca yang rapuh
Kuatkanlah ia dengan iman yang teguh

Tercipta engkau dari rusuk lelaki
Bukan dari kaki untuk dialasi
Bukan dari kepala untuk dijunjung
Tapi dekat dibahu untuk dilindung
Dekat jua di hati untuk dikasihi
Engkaulah wanita hiasan duniawi

Mana mungkin lahirnya bayangan yang lurus elok
Jika datangnya dari kayu yang bengkok
Begitulah peribadi yang dibentuk

Didiklah wanita dengan keimanan
Bukannya harta ataupun pujian
Kelak tidak derita berharap pada yang binasa
Engkaulah wanita istimewa

Sedarilah insan istimewa
Bahawa kelembutan bukan kelemahan
Bukan jua penghinaan dari Tuhan
Bahkan sebagai hiasan kecantikan

...)


azz arhazza musir...

No comments: