Tuesday, December 25, 2007

kisah hidup seorang 'aku'

Kisah hidup seorang ‘aku’

Aku xtau nk wat apa…


Aku pandang ke laptop…pandanganku kosong… pikiran ku berserabut… otak tengah pikir nk wat ape…



Aku pandang lagi laptop ku… try browse itu ini… stick tu one website…usha mengusha aku jadi bosan…



Pandanganku kosong lagi…memikirkan idea nk wat pe…


Mood hari ni malas, xlarat nk melakukan aktiviti… huehue… jiwaku kosong, hatiku kosong, keh keh keh… mana leh hati kosong, ade pembuluh darah segala… ngeh ngeh ngeh… kesian hati dikatakan kosong…


Waaaaaaaaaah…jiwaku resah gelisah, kekekkee…poyo ayat… sebenarnye ku sangat bosan, ingat nk kontiniu menjahit, keke… tgk la karang…


Bukak buku…eh diktat, dermatitis kononnye… buka tinggal buka lerw… belajo nye idak… aje nye keme maleh…

Aku… duk YM dgn kakakku yg juga kebosanan, wahahaha…


Eh…aku tingin nk shopping, ade terlintas kt pikiran nk shopping, tp xde duit, wuaaaaaaaaaaaaaaaa… ni la padahnye dah nak akhir2 sem ni… sumer kurang, duit kurang, badan je naik, keh keh keh…


Aku, dalam rangka diet ni, eceh, diet konon, bantai keria dgn cucur td tak hingat, ayor kopi O lagi, wuuuuu sedap, ^_^…

Aku… tgh menaip, keh keh keh, ape yang terlintas di pikiran ku yang ku tulis…


Yerp, aku… tadi duk usha FS sendiri japs, g buka page one of my fren dlm frenlist sendiri ni, baru teringat, Ya Allah, she used to be my roommate back to KMPP for about one month…huehue, daku baru teringat, cam mane ntah leh lupe, da kat UK la die, Alhamdulillah, bakal cikgu kimia, waaaaaaaaah, best best… baik budaknye… orang peghok juger…eceh…=P


Aku… la ni da kul 340 petang, daku rasa sedari dari kamis lepas smpi la hari ni daku duk membazir masa… sket punye lama tu masa daku biarkan sebegitu…huuuu~


Kekeke…Aku, da tak tau nk tulih ape, nnt kalau ade ide, aku tulih lagi…


Aku, aku, dan aku…



Azz arhazza

No comments: